Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mabelle
Mabelle - 19-01-2023 11:06:19
Computers & Telefonie

Ik sta machteloos tegenover bol.com terwijl ik meen gelijk te hebben

het was inderdaad niet verstandig het pakketje te weigeren. als ik zo eens je foto bekijk en dezelfde klachten lees op samsung community


https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-z-fold-galaxy-z-flip/barsten-in-screen-galaxy-z-flip3-precies-bij-scharnier-na-enkele/td-p/5042865" target="_blank">https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-z-fold-galaxy-z-flip/barsten-in-screen-galaxy-z-flip3-precies-bij-scharnier-na-enkele/td-p/5042865
zit het probleem in de screenprotector en niet in het scherm zelf.

als je het toestel weer terug hebt, laat de screenprotector dan bij een betrouwbare gsm shop dan vervangen door een andere. een matte protector schijnt goed te werken. lees het betreffende topic op de community even goed door. 
eventueel kun je daar ook zelf een topic openen.

het probleem van het deukje wordt met het vervangen van de protector vanzelfsprekend niet opgelost.