Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 19-01-2023 16:22:44
Computers & Telefonie

Ik sta machteloos tegenover bol.com terwijl ik meen gelijk te hebben

Je weet dat de kosten van het vervangen van zo'n scherm gigantisch zijn, dit betekent vaak dat als er ergens een ander probleem zichtbaar is bij de telefoon de verkoper het hier op gaat gooien. gaat u maar aantonen namelijk dat het niet zo is. met mijn boeren logica weet ik ook niet of het deukje de oorzaak is, maar u weet dat ook niet. misschien is het scherm inderdaad onder druk komen te staan door de deuk en is dit een logisch vervolg. 
wat niet heel erg handig is geweest is om uw eigen telefoon te weigeren. u had in dit geval even een second-opinion moeten laten doen om te achterhalen of het deukje nu wel of niet van invloed geweest kan zijn. nu weet u niets en u heeft uw telefoon niet. 
je geeft aan het te kunnen bewijzen, in mijn ogen kan u niets bewijzen en heeft u door de deuk de schijn tegen.