Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 23-01-2023 21:07:17
Winkels & Webshops

Mediamarkt liegt en bedriegt consument. retour naar hun antwoordnummer kwijt

Tja, iets onverzekerd terugzenden zoals een laptop? helaas bent u dan wel zelf verantwoordelijk en kan ook ik het besluit van de geschillencommissie goed volgen. waarom heeft u de laptop niet zelf teruggebracht naar een mediamarkt vestiging? dan had u ditr probleem niet gehad. en ook niet indien u het in een winkel had gekocht ,maar ja, dat is helaas 'mosterd na de maaltijd'. 

overigens is het wel zo dat de reactie van post nl dat mediamarkt verantwoordelijk zou zijn niet correct. u bent als verzender verantwoordelijk als al gezegd. zie dit naast nog meer info die hierover te vinden is en let op, het geldt ook m.b.t. verzenden via anderen zoals bijv. dhl, upc etc. https://www.klacht.nl/aansprakelijkheid-pakketpostverzending/" target="_blank">https://www.klacht.nl/aansprakelijkheid-pakketpostverzending/