Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 24-01-2023 13:16:40
Winkels & Webshops

Mediamarkt liegt en bedriegt consument. retour naar hun antwoordnummer kwijt

In de uitspraak staat ook dat u onvoldoende heeft aangetoond dat de laptop retour is verzonden u toont wel printscreens maar dat is onvoldoende bewijs. zodra een retourpakket bij een post.nl punt inlevert krijgt u een verzendbewijs op papier mee en dat verzendbewijs dient u zorgvuldig te bewaren want het toont aan dat u het pakket daadwerkelijk heeft verzonden.  in de aangehaalde retour voorwaarden staat dat ook geschreven 'of de consument heeft aangetoond dat hij de laptop heeft verzonden' en dat kan alleen met overlegging van het papieren verzendbewijs dus niet met een printscreen van de track&trace code. zo te lezen is op grond van het niet kunnen tonen van het papieren verzendbewijs uw klacht ongegrond verklaard.