Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

agapon1951
agapon1951 - 25-01-2023 15:10:57
Winkels & Webshops

Mediamarkt liegt en bedriegt consument. retour naar hun antwoordnummer kwijt

Hoewel ik de reacties begrijp, zie ik ook een ander punt nl. de verantwoordelijkheid van degene die geacht wordt de dienst die hij/zij aanbiedt naar behoren te voldoen en uit te voeren. de verzending is niet naar behoren itgevoerd, dus is m.i.z. degene die tot een wanprestatie is gekomen er verantwoordelijk voor. overigens zelf dezelfde ellende met dhl gehad en deze had zelfs geen trac and trace code gegeven, die zouden ze toesturen. daar sta je dan, het heeft mij geld gekost en geconfronteerd met een niet bereikbaar bedrijf. 
sta er nu op een schriftelijk bewijs van afgifte en neits geen track en bedrieg code meer.
mijn mening is ook dat de wetgeving aangepast dient te worden vanwege het lever van een wanprestatie, door een postpakket bedrijf als post nl, dhl enz enz., als het bewijs van afgifte aanwezig is, behoort dergelijke bedrijf ook aansprakelijk gesteld te kunnen worden voor de volle 100% als een pakket verdwenen wordt en niet afgedaan met voerntueel een beperkte schadeloos stelling. het lijdt tot scherper toezicht en interne diefstallen minder zullen voorkomen. het is vrijwel zeker dat bovenstaande gestolen is binnen de post nl.   .