Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 25-01-2023 17:48:07
Geldzaken & Recht

Elektrische tandenborstel oral-b na 5 weken kapot; geen garantie

U heeft een artikel bij etos gekocht. als dit binnen 5 weken defect is moet u bij etos zijn: 1) andere tandenborstel, danwel 2) reparatie van uw tandenborstel, danwel 3) uw aankoopbedrag retour. de eerste 6 maanden is het aan etos om te bewijzen dat de schade door u is ontstaan. helaas heeft u de borsten en aankoopbewijs opgestuurd. dan heeft u geen poot meer om op te staan bij etos. pech gehad. nooit originele bonnen opsturen voordat het probleem is opgelost. het is namelijk uw aankoopbewijs van een transactie tussen u en etos, niet tussen u en oral b.