Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Garantie op basis van serienummer

Garantie op basis van serienummer /2
ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van mensen die te maken hebben gehad met letmerepair uit belgie, het reparatie centrum waarmee samsung nederland mee werkt, je kan ze alleen bereiken per mail, per telefoon kom je niet verder, men zegt dat alles zal worden uit gezocht, mijn case is daar al geescaleerd , echter een juiste oplossing is ver weg. ik ben nu al meer dan 1 1/2 maand bezig om mijn tv te laten repareren/herstellen/vervangen daar letmerepair maar blijft vragen over stickers. via de site van samsung nederland heb ik op 10-02-2023 een service aanvraag ingediend, vanaf dat moment is het over en weer mailen met zowel samsung nederland als met letmerepair met voor alsnog geen oplossing, dit moet toch samsung nederland onwaardig zijn, zo krijg je toch een slechte naam. televisie van samsung zijn prachtig, echter zodra er iets mee aan de hand is , is de service waardeloos, ver beneden peil, zo erg dat je nooit meer van je leven een samsung koopt. ik raad de mensen dan ook aan bij het kopen van een product, je altijd moet vragen, heeft het een eigen reparatie afdeling of doen ze het via letmerepair, in dat laatste : niet kopen, is een neverendingstory..........heel jammer