Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 29-03-2023 18:59:30
Garantie & Verzekeringen

Garantie op basis van serienummer

Als er op de achterzijde van het toestel geen sticker te vinden is dan is dat bijzonder vreemd want aan de hand van die sticker is het model en serienummer te herleiden. op de verpakking staan enkel het modelnummer en het verpakkingsnummer ingeprint en zou het kunnen zijn dat u daar een foto van heeft gemaakt. zo'n sticker op de achterzijde van het toestel is zo vastgelijmd dat die er niet vanzelf af kan vallen en vrees ik dat het met een reden is gebeurt. het zou kunnen zijn dat het servicecentrum de tv eerder in reparatie heeft gehad en als onreparabel heeft aangemerkt en om doorverkopen te voorkomen de sticker heeft verwijderd. er zijn kopers genoeg te vinden die retourgoederen in bulk opkopen en daarna als zijnde kavel op veilingsites proberen te slijten. u heeft die sticker sowieso nodig omdat uit het serienummer de productiedatum en de eerste registratie datum van verkoop te herleiden is want om voor garantie in aanmerking te komen dient de tv door de eerste koper geregistreert te worden en dat kan alleen middels het serienummer en datum van aanschaf.