Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Boordcomputer (klok) laguna
beste evanderlooy
uit jouw verhaal maak ik op dat renault nederland zich makkelijk van je probleem af maakt wat het vertrouwen naar de klant niet ten goede komt, zoveel geld aan reparatie in een jaar tijd zou ik eerst uitvoerig met de klant bespreken
de electronische teller is een complete unit en is erg kostbaar en er zal een uitvoerige controle moeten plaats vinden aan de dynamo want piekspanning van de accu ken ik niet ,wel te hoge spannig aan de accu met eventueel een deel wissel spanning er over heen welke dit probleem heeft kunnen veroorzaken dus vraag ik me af was accu wel defect ?
of je dit moet zien als onfatsoelijk en bedrogen behandeld betwijvel ik--ook ik zie dit als een zelden voorkomend probleem en monteurs die dit voor hun kiezen krijgen moeten gespecialiseerd zijn in auto electronica ,je zou dit probleem ook eens voor kunnen leggen op de site problem car van renault technisie hopelijk word dit probleem alsnog opgelost wens je veel succes en mocht je nog nader toelichting willen geven kom ik hier nog op terug indien nodig vriendelijke groet van de sleutelaar