Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sleutelaar
sleutelaar - 16-06-2006 21:54:03
Auto & Vervoer

Boordcomputer (klok) laguna

               beste evanderlooy


uit jouw verhaal maak ik op dat renault nederland zich makkelijk van je probleem af maakt wat het vertrouwen naar de klant niet ten goede komt, zoveel geld aan reparatie in een jaar tijd zou ik eerst uitvoerig met de klant bespreken


de electronische teller is een complete unit en is erg kostbaar en er zal een uitvoerige controle moeten plaats vinden aan de dynamo want  piekspanning van de accu  ken ik niet ,wel te hoge spannig aan de accu met eventueel een deel wissel spanning er over heen welke dit probleem heeft kunnen veroorzaken  dus vraag ik me af was accu wel defect ?


of je dit moet zien als onfatsoelijk en bedrogen behandeld betwijvel ik--ook ik zie dit als een zelden voorkomend probleem  en monteurs die dit voor hun kiezen krijgen moeten gespecialiseerd  zijn in auto electronica           ,je zou dit probleem ook eens voor kunnen leggen  op de site problem car van renault technisie   hopelijk word dit probleem alsnog opgelost      wens je veel succes en mocht je nog nader toelichting willen geven   kom ik hier nog op terug indien nodig        vriendelijke groet van de sleutelaar