Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ev
evanderlooij - 10-08-2006 09:27:48
Auto & Vervoer

Boordcomputer (klok) laguna

beste gerrit,


ik heb mijn dealer de kans gegeven te reageren op mijn voorgenomen actie naar de geschillencommissie te stappen. die kwam er ook en zij menen dat de hoge kosten te wijten zijn aan achterstallig onderhoud van mijn auto. dit is verbazingwekkend: deze auto is vanaf de aankoop altijd bij renault garages in onderhoud geweest, waarvan de afgelopen twee weken bij hun zelf. los daarvan bieden ze me echter wel 10% korting op de komende werkplaatsfacturen aan. ik ben nu in dubio of ik dit moet accepteren, of dat ik toch door zal gaan om mijn probleem bij de geschillencommissie onder de aandacht te brengen.


groeten, erik