Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-09-2007 15:59:16
Elektronica & TV

Ook problemen met de nationale telefoongids ?

u raadt het al, ook nu weer geen antwoord, wat een belazerde klantenservice


u oordeelt over de klantenservice zonder iemand gesproken heeft of dat deze iets had kunnen betekenen voor u.


die brief : is deze aangetekend verstuurd ? nee ? zonde van de energie erin. altijd aangetekend versturen


19 minuten bellen en dan kwaad de hoorn erop gooien , u bent woest ? om wat ? al had u een paar minuten langer gebeld dan was u er waarschijnlijk wel erdoor gekomen.


u geeft erg gauw de moeite op. bel ze nog eens op voor een andere poging. u heeft misschien op de drukste tijd van de dag gebeld. probeer het op een andere tijd en u zal wel snel worden geholpen is mijn mening


 


labswans