Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-09-2007 18:46:38
Elektronica & TV

Ook problemen met de nationale telefoongids ?

dag fraver,


je schrijft:


ik ben al 9 maanden vergeefs bezig  om vermeld te worden in zowel de schriftelijke als in de internet telefoongids.


dat is dus 8 maanden te lang. slechte bedrijfsvoering dus!!!


daarvoor heb ik inmiddels al 5 pogingen gedaan om op site van de telefoongids.nl  via hun email antwoord daarop te krijgen, nooit dus. alleen een bevestiging dat je een vraag heb gesteld en dat je z.s.m. antwoord krijgt.


geen antwoord gekregen! erg slordig en onfatsoenlijk van dit bedrijf.


toen, nu 3 weken geleden, het maar via de telefoon geprobeerd. 19 minuten heb ik hun irritante bandje moeten aanhoren, dat je z.s.m. geholpen wordt. woest heb ik de telefoon op de haak gesmeten


terecht, 19 minuten is 16 minuten te lang, 't zal dus wel een betaalt nummer zijn. kassa voor de firma!!! 


de directie van de telefoongids een brief geschreven met een vraag over opheldering van hun werkwijze, of liever, geen werkwijze.
u raadt het al, ook nu weer geen antwoord.


de directie is nu niet bepaald hetzelfde als de klantenservice. ze zijn gewoon te arogant om te antwoorden! 


wat een belazerde klantenservice! zeg dat wel als je het voorgaande leest.


hebt u ook zo'n ervaring met de telefoongids, of weet u hoe ik wel antwoord kan krijgen om eindelijk weer vermeld te worden in de telefoongids?


ik heb geen idee, maar het is wèl duidelijk dat ik het hier met mijn confrater niet eens ben.


sterkte en groeten, read2.