Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-09-2007 13:46:04
Elektronica & TV

Ook problemen met de nationale telefoongids ?

Sorry labswans, maar werkt u daar soms? u neemt ze wel heel erg in bescherming.  fraver heeft meerderer pogingen ondernomen en weet u wat "aangetekend" tegenwoordig kost?! post komt in nederland 99,9% van de tijd gewoon binnen twee dagen over. niks mis mee.
de klantenservice van de telefoongids deugd duidelijk niet erg.
19 minuten wachten? dan werd ik ook woest, ik heb wel iets anders te doen, en wie zegt dat het na bijv. 21 (een paar meer dus) minuten wel lukt????
in mijn geval was er ook iets mis en heb ik er uiteindelijk een (overigens ook gewone en niet aangetekende) brief op losgelaten. wel met alle nummers en data duidelijk vermeld - dat is vaak heel belangrijk bij dit soort organisaties zodat ze iets in hun systeem kunnen terugvinden - en toen kwam het (na een maandje) toch wel in orde. normaal is het nog steeds niet, want de klant moet nog altijd het werk doen, iets wat het woord "klantenservice" nou juist zou moeten voorkòmen.....