Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-09-2008 01:03:24
Huishouden & Energie

Wehkamp's 5 jaar garantie is nep

dag mevr./hr. van beveren,


garantie wordt (tenzij anders bepaald) alleen gegeven op fabricagefouten.


nu hier geen sprake is van een fabricagefout, heeft u ook geen recht op een vergoeding ingevolge de garantievoorwaarden. dit is niet bepaald wat u graag zou willen lezen, maar wel realiteit. indien wehkamp, om wat voor een reden dan ook, u op enigerlei wijze tegemoet zou komen, is dit niet meer en niet minder dan een superservice. maar wehkamp staat volledig in haar recht en dat moet u niet vergeten. dus indien u niet meer bij wehkamp zou (willen) kopen, om reden als hierboven aangegeven, zit u helemaal fout en ik hoop dat u dit ook inziet.


dan het probleem zelf: hoevaak komt het niet voor dat bijv. een muntstuk in de pomp achterblijft, waardoor het lijkt dat er een defect is opgetreden. het is echter geen defect. degene die de wasmachine gebruikt, dient er voor zorg te dragen, dat er geen losse zaken (als munten, elastiekjes enz. enz....) in die wasmachine terecht komt.


voor bepaalde zaken als sokken, slipjes, bh's e.d. zijn er speciale zakjes te koop, waar deze in kunnen worden gedaan.


ps: ingevolge de wettelijke regels, kan wehkamp van u verlangen dat u aantoont dat er hier sprake is van een fabricagefout. en dat wordt een absoluut onmogelijke opgave (voor u).


gr. hutch