Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 15-11-2008 13:52:53
Huishouden & Energie

Vergoeding

hoi,


lastig, heb je het in de originele verpakking teruggestuurd ?


dan zou de kans op schade klein zijn en in de meeste gevallen dan te wijten aan gooi en smijtwerk van de transporteur, dat zou ik de winkel dan wel melden, maar bewijs het maar eens..........


waarom is het opgestuurd ? het is toch geen internetwinkel ? ik zag op de site althans winkel+adres en openingstijden.


bij gewone winkel betstaat ook geen recht op retourneren/annuleren, en als de winkelier die service biedt kunnen ze daar zelf eisen aan stellen in dat geval kan hij ook zeggen dat als je niet accoord gaat je het ding dan maar gewoon af moet nemen/betalen. dus dan is de keuze verlies nemen of (beschadigde) plasmakast alsnog afnemen wellicht....


de winkelier bepaald de schade.


als je zeker weet dat je het schadevrij geretourneerd hebt zou ik er niet zondermeer mee accoord gaan, maar zal wel moeilijk zijn wellicht om dat te bewijzen.


informeer anders een bij http://www.hetjl.nl/hetjl/dispatcher.jsp?nodeid=5&languageid=">het juridisch loket wat de beste actie is in dit geval.


succes,