Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ulyssa
ulyssa - 23-01-2009 14:45:07
Auto & Vervoer

Pakket zoek geraakt bij tnt

mijn zus uit italië logeerde in september bij mij in nederland en stuurde een pakket op naar haar eigen huisadres. we konden het volgen via tr&trace...tot de grens. het kwam daar maar niet aan. na 3 weken kregen we vlak voor ze naar huis zou gaan het pak hier terug, dus bij de afzender, met de melding: fout adres (hoe dat kan...alsof ze haar eigen huisadres niet kent...).
we konden al die tijd niet zien waar het was, maar toen het hier eenmaal was, wél: het had zeker 10 dagen in het postkantoor gelegen vanwaar het alleen nog maar bezorgd hoefde te worden...
we hebben het gelijk opnieuw gepost (naar hetzelfde adres natuurlijk...) en toen was het binnen 4 dagen op de bestemming.
wel een klachtenformulier ingevuld, want we hadden 2x porto betaald á 24,75 euro.
na 2 maanden kreeg ik een email met een enqueteformulier...hoe de klacht was afgehandeld....niet dus, ik had nooit antwoord gehad. ik gaf ze een nul voor de beoordeling van de afhandeling van mijn klacht.
wat schetst mijn verbazing toen ik binnen 3 dagen een brief kreeg dat ze 1x porto terug zouden storten...wat ze ook snel deden.
de reden van het terugsturen hebben ze niet gevonden maar die kon ik zelf wel verzinnen: een italiaanse analfabeet op dat postkantoor!