Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kasparov - 26-01-2009 19:30:46
Auto & Vervoer

Pakket zoek geraakt bij tnt

hier het vervolg van tnt, ik heb ze inmiddels al 3 keer aan de telefoon gehad en meneer in belgie is er ook constant mee bezig.


dit kreeg ik van tnt via de mail, ruim 2 maanden later nadat ik het pakket heb verstuurd, oja en ik heb ook nog zo'n klachten formulier ingevuld maar daar vegen ze denk hun kont mee af? brief van tnt:


geachte heer sanderse, hartelijk dank voor uw reactie. allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie. u geeft aan nog geen reactie te hebben ontvangen naar aanleiding van uw navraag naar de zending met barcode 3swppk1131048. ik begrijp dat dit vervelend voor u is. uit mijn gegevens blijkt dat uw zending een dezer dagen alsnog is afgegeven bij de geadresseerde. wanneer u in aanmerking wilt komen voor een vergoeding van de verzendkosten, dan wil ik u verzoeken uw bankrekeningnummer aan ons door te geven. ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. met vriendelijke groet, romine jelsma tnt post klantenservice