Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kasparov - 26-01-2009 19:43:02
Auto & Vervoer

Pakket zoek geraakt bij tnt

ondertussen heeft meneer in belgie een mailtje ontvangen van de belgische tnt, want die wordt er ook doodziek van. het bericht van de belgische tnt heb ik weer doorgestuurd naar de nederlandse tnt, binnen 48 uur zou er contact met mij ogenomen worden, maar ik geloof dat ze 178 uur geleden na mijn telefoon gesprek dat ook zeiden en tot nu toe nog geen belletje gekregen:dit was de brief van de belgische tnt:


beste, 
het is inderdaad zo dat voor de nederlandse zendingen een klacht geregistreerd moet worden bij tnt nederland door de afzender.  dit zijn procedures die door hen gehanteerd worden.  een onderzoek bij tnt nederland kan tot 3 maanden duren.  deze zending is inderdaad in belgiĆ« aangekomen en wordt door ons als verloren beschouwd. 
indien de afzender het onderzoek opgestart heeft bij tnt nederland dan gaan er naar ons toe documenten opgestuurd worden om na te gaan wat er met de zending gebeurt is.  indien dit bij ons een claim is, zenden wij dit ook door naar tnt nederland.  het is ook tnt nederland die ingeval van verloren, een vergoeding gaan uitbetalen naar de afzender toe.  tot op heden hebben wij hierover nog geen documenten mogen ontvangen.