Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kasparov - 28-01-2009 11:21:23
Auto & Vervoer

Pakket zoek geraakt bij tnt

het laatste nieuws, ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld binnen 48 uur, geloof dat het al weer een week geleden is, of misschien zelfs al langer. maar op mijn mail dat het niet gekker moet worden heb ik weer een heel behulpzaam mailtje gekregen. het is echt een poppenkast bij de tnt hoor. hier onder weer een antwoord:


het antwoord op uw vraag:
geachte heer sanderse, ik heb voor u een signaal gestuurd naar de betreffende afdeling welke uw onderzoek in behandeling heeft gehad. ik ga er dan ook vanuit dat men zo spoedig mogelijk contact met u op zal nemen. ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. met vriendelijke groet, bianca van der zee tnt post klantenservice


dus daar hoor ik waarschijnlijk weer niets van, moet ik over een week weer gaan mailen, bellen helpt al helemaal geloof ik niet want sinds 11 november heeft nog nooit iemand mij terug gebeld. we wachten het weer een week af.