Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

elenay
elenay - 09-04-2009 02:02:35
Geldzaken & Recht

Klacht over kpn winkel

gaan we hier nu voorbij aan de garantie die op zo'n telefoon zit. ik bedoel dat ook kpn een deugdelijk product behoort te leveren, anders kun je net zo goed een lege doos verkopen nietwaar.


los daarvan is een zichttermijn een zichttermijn. als je bijvoorbeeld bij de wehkamp een zichttermijn hebt kun je bepaalde producten, dus ook een telefoon gewoon retourneren. nu is dat wel online besteld, maar zicht is zichtermijn bij mij.


en daar hebben ze zich aan gehouden, alleen schijnbaar nog niet aan het geld terugstorten.


handig is wel altijd eerst te vragen dat als het product niet voldoet wat de voorwaarden van retourneren zijn.


hopelijk heeft u wel een bewijsje meegekregen waarop staat dat u het geld nog tegoed heeft en daar zou ik alsnog weer een keer mee teruggaan.