Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-04-2009 16:34:48
Huishouden & Energie

Senseo

altijd doen! als je aangeboden krijgt dat iets gratis gerepareerd wordt, meteen kijken wat de procedure is en doen! het is al te erg voor woorden dat dit blijkbaar al langer bekend is (zie het consumentennieuws van vandaag) en dat er in zulke dure apparaten op grote schaal fouten zitten. ik lees in één van de reacties dat "de aanschafprijs van een senseo niet zo hoog is". ?????? goedkoper dan 40-50 euro zie ik ze nooit ergens staan, dat is toch 100-120 gulden! voor een koffiezetter, jeemigpeemig, wat een geld! de prijs heeft mij er altijd van weerhouden om er een aan te schaffen. inmiddels hebben mensen in mijn omgeving van die dingen en daar drink ik sindsdien thee.


maar wie er blij mee is en nu een foute heeft: laten maken! als we als consumenten genoegen (blijven) nemen met slechte spullen dan wordt er over een tijdje niets anders meer gemaakt. houd de producenten dus bij de les en je (zuurverdiende, gedevalueerde) geld in je zak!


suc6 allemaal.