Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mastag
mastag - 21-05-2009 22:47:07
Computers & Telefonie

Kapot scherm

Hoi ik weet niet wat er met het scher is, is het het backlight of is er een gescheurd scher?
in het 1e geval gewoon garantie in het tweede ben ik daar in tegenstelling tot de andere reageerders niet zo zeker van.
bv ik leg een pen op mijn toetsenbord en druk de klep per ongeluk dicht, het scherm barst dan, de winkelier kan dus nooit bewijzen dat er een pen tussen heeft gelegen maar weet wel dat dit niet spontaan in barsten uitmond. alhoewel het 1e half jaar de bewijslast niet bij u ligt lijkt me dit toch redelijk makkelijk aan te tonen voor  een winkelier cq expert. ik heb wel begrip voor de reactie van mycom als het om een gebarsten scherm zou gaan, anderzijds als dit niet de klacht is,   werk van maken.
in ieder geval succes

mastag