Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jossy
jossy - 22-05-2009 18:42:28
Computers & Telefonie

Kapot scherm

mycom in haarlem, waar ik mijn toshiba laptop gekocht heeft behandelde mij a. onbeschoft, b. belangrijker, volgens dat filiaal had ik echter slechts 1 jaar garantie? zo stond het ook op mijn bon.


ik "haat" die toshiba laptop. er is altijd wat mee. ik verlang zo terug naar mijn "ouwe beestje" met xp (nu heb ik vista) maar die liep echt op zijn eind. deze laptop ook geloof ik was altijd al een kneusje.......


schande trouwens dat je laptop, met al je gegevens gewoon uit handen moet geven voor reparatie. wat moet je in de tussen tijd dan? want dat duurt wel even.


mijn toshiba herstart nu steeds, is al een keer eerder gerapeerd. eerst kwam er een monteur van kpn da's zgn. goedkoper.......de man zat hier 1,5 uur en kwam er niet uit maar ik kon wel gelijk €90,00 betalen cq pinnen. dan wilde die monteur hem ook nog een week meenemen. toen ben ik om de hoek naar twee mannen met eigen zaak gegaan: kon ik hem weer ophalen de volgende dag. kosten? €25,00! jaja......ik moet weer naar ze toe daar handmatig afsluiten en opstarten op den duur niet zo best is he?


toshiba innovations, de slaap- en sluimerstand was al gauw stuk en nieuwe upgrades is ook een hel.....


sorry, dit was nogal off-topic maar toch weer wat it nieuws dacht ik?