Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jossy
jossy - 26-05-2009 14:59:25
Computers & Telefonie

Kapot scherm

n.a.v. loesje48: bedankt voor je reactie. ik heb mijn toshiba sinds september 2007 dus bijna 2 jaar. en ik heb er ook al heel wat problemen mee gehad. nu start hij steeds weer op dus ik moet hem handmatig aan en uit zetten. da's een lastig probleem. dit is al de 3e keer dat het gebeurd. nu moet ik hem weer laten repareren. denk aan een nieuwe want dit vind ik een kneus. maar nu blijkt dus (als ik hier zo lees) dat toshiba een kneus is. mijn scherm wordt af en toe donker en dan krijg ik een bericht dat "hij zichzelf weer gerepareerd heeft" of zoiets.


ook heb ik hier een hoop geleerd over mycom want de mensen die ik ken vinden het daar geweldig. ik vond mycom haarlem n.l. behoorlijk onbeschoft trouwens. of misschien iets zachter uitgedrukt onbeleefd.kan ook aan de verkoper hebben gelegen......