Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kenwel2
kenwel2 - 28-05-2009 21:08:59
Computers & Telefonie

Kapot scherm

hallo bessebsl, goed gehandeld! proficiast! zoals ik al eerder had gemeld:


lijkt mij een duidelijk verhaal, dat dit een echt garantiegeval moet zijn, wel alleen met de verkopende partij in onderhandeling blijven!: mycom dus.


mycom beweerd glashard, dat ze standaard 3 jr. garantie geven,ook op een laptop, laat ze dit dan ook maar hard (blijven) maken, en ook voor andere eventuele gevallen , is dit gegeven heel erg belangrijk!!! houdt dus dit topic voortasan in de gaten, vooral als het gaat om kapotte schermen na aankoop bij de fa. mycom! alle reden  om mycom weer iets hoger op de lijst 'betrouwbaar'te zetten, voor wat betreft dit 'hot' item, lijkt mij..


in dit geval dus een dikke pluim voor mycom! goed zo!


gr. en susses verder met je laptop! prima gedaan!


henri