Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marijbruens - 01-07-2009 16:13:37
Vrije tijd & Tuin

Zweefparasol omgewaaid

Zelf ben ik heel tevreden over de service van de gamma...mijn zweefparasol had na 3x gebruik de draaislinger kapot...had zelfs geen kassabon meer maar had gepind...heb het betreffende bankafschrift opgezocht en gamma heeft toen alle moeite genomen in hun computer een kopiebon af te drukken en hiermee werd zonder probleem de parasol geruild voor een nieuw exemplaar...dit is natuurlijk wel wat anders dan uw probleem...hier ging het om een fabricage fout...toch zou ik nog eens proberen om persoonlijk bij gamma langs te gaan...zooo onvriendelijk ken ik het personeel niet...ik vond dat ik een geweldige service heb gekregen...succes ermee!!