Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-12-2009 20:29:45
Huishouden & Energie

Praxis geeft met linkerhand, en steelt met haar rechterhand

"of de klant erop moet wijzen dat wanneer ze het artilkel retour brengen, de aktiebon ook aanwezig moet zijn" blijkbaar heeft het wel ergens gestaan. kijk maar wat birdies schrijft: dan heb je blijkbaar de tekst op de coupon niet gelezen. daar staat duidelijk: indien u een aankoop retourneert, waarbij u 1 of meer coupons hebt verkregen, zal de bouwmarkt deze coupons(s) terug vragen of met u verrekenen

"ik vind dan ook dat praxis, of aan de klant moet vragen of hij/zij de kortingsbonnen wel wil hebben" zeg nou zelf: wie zegt er nee tegen een kortingsbon....

het is en blijft gewoon goed lezen wat de voorwaarden zijn. het heeft duidelijk op de aktiebonnen gestaan - volgens birdie,- dus staat praxis in zijn recht, of u het er nu mee eens bent of niet.
vriendelijke groet, zinook.