Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiran
kiran - 01-03-2010 20:56:26
Computers & Telefonie

Schade na reparatie aan laptop

@primma

"zij hebben een schriftelijke verklaring van de koerier gemaild".
met waarschijnlijk erin dat er niets mis is gegaan.
zal lastig worden, uw woord tegenover het zijne .........

maar waarom gelijk naar sony gestapt.
bij problemen: terug naar de verkoper. met die heeft u indertijd de koopovereenkomst gesloten, met fabrikant sony heeft u in principe niets te maken. of verkoper heeft u doorgestuurd?

misschien in dat geval toch nog eens naar het verkooppunt teruggaan en de zaak uit de doeken doen. verwacht er niet teveel van, u bent tenslotte gelijk naar de fabrikant gestapt. maar nooit geschoten is altijd mis. klein kansje op coulance? [met het oog op dat de verkoper de zaak behoorde af te handelen]

opmerking: weet u zeker dat de gehavende laptop de uwe is? [komen wel vaker van die rare dingen voor ......]