Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-03-2010 17:15:28
Computers & Telefonie

Hoeft een supermarkt geen garantie te geven op mobiele telefoons?

@bubbleblower

als de ah mobiel niet werkende is te krijgen en je hebt de bon nog, zou ah je toch tegemoet moeten komen. [bon ah=geen debitel bon] maar in principe gaat het over een te aktiveren simkaart/ met extra wachtwoord?

bij mijn weten is debitel overgenomen door kpn, maar bestaat alleen nog in naam dacht ik. [naamsbekendheid afbouw] dus denk niet dat je daar nog terecht kunt. pin me er niet aan vast, is wat ik ervan gehoord heb.

is dat een wachtwoord wat van debitel, nu de kpn moet komen? probeer dan eens te mailen naar:
webcare@kpn.com

anders misschien toch aan de unlock, zo te lezen mankeert het toestel zelf niets, je kan er alleen niks mee ........