Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-04-2010 21:22:16
Geldzaken & Recht

Zonzoo betalingsproblemen

Ik heb in januari een telefoon opgestuurd naar zonzoo. deze was werkend en zou euro 16,80 waard zijn. vervolgens kreeg ik een bevestigings e-mail, maar daarin stond dat de telefoon niet werkend was en slecht euro 6,72 waard zou zijn. heb direct (dezelfde dag) een e-mail teruggestuurd dat ik hier niet mee akkoord ging en de telefoon terug wilde. na meerdere herinneringen werd me verteld dat deze e-mail nooit was aangekomen en werd het bedrag aan euro 6,72 overgemaakt. dit bedrag direct teruggestort met de mededeling niet akkoord!. vervolgens de e-mail nog diverse malen doorgestuurd. ze blijven volhouden dat ik te laat heb gereageerd en dat de e-mail nooit is aangekomen. de telefoon is al verwerkt en kan dus niet meer worden geretourneerd. dit ligt volgens zonzoo aan mij! schandalig. heb tot op heden dus geen geld en ook op mijn verzoeken om contact op te nemen wordt niet gereageerd. zoek het dus maar uit vinden zij. het laatste antwoord van zonzoo was van 19 maart jl. daarna niets meer: geen geld en geen telefoon. als een e-mail niet aankomt krijg je een foutmelding. alle andere e-mails die ik gezonden heb zijn wel aangekomen.