Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-05-2010 12:06:35
Voeding & Gezondheid

Flexifront

Ook ik heb bij flexifront een proefpakketje scheermesjes aangevraagd. kosten 3,50 netjes betaald. ik was me er wel van bewust dat ik een nieuwe zending zou krijgen na verloop van tijd, maar die zendingen zou ik ten alle tijden stop kunnen zetten. een zending die ik niet wilde behouden kon ik retourneren. al snel bleken de scheermesjes niet bepaald te voldoen aan mijn verwachtingen. ik bespaar jullie de details. de eerstvolgende zending scheermesjes heb ik dus teruggestuurd. ook heb ik me bij de klantenservice afgemeld voor verdere toezendingen.
toen kwamen er aanmaningen met bedragen die ik niet kon thuisbrengen, en gestuurd door courlux international sa, een naam die ik ook niet kende. al vrij vlot komen er brieven van alektum. van hen krijg ik te horen dat courlux dus eigenlijk flexifront is, en dat het gaat om het proefpakketje en de eerste zending scheermesjes (die ik dus had teruggestuurd). bij navraag door alekrum bij courlux (zeggen ze) dat er nooit een retourzending is ontvangen, en dat de 3,50 van het proefpakketje ook niet is voldaan. op hun verzoek het betalingsbewijs doorgemaild en een brief gestuurd. toen bleek het ineens over heel andere artikelen te gaan, het proefpakketje was dus wel betaald, maar mijn retourzending was nog steeds "zoek".
ik heb op 12 april voor het laatst iets van alektum gehoord. ik heb volgens hen nog wel steeds een "schuld" staan van inmiddels 159,35. ik ben benieuwd wanneer de volgende brief komt.