Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-05-2010 22:32:16
Auto & Vervoer

Verzoek om uw advies cq hulp over v&d hollandia fietsaccu

Geachte deinert,

wat jammer dat u alleen negatieve mogelijkheden zoekt of hoopt te vinden en daarmee niet eerst goed leest wat ik heb geschreven, toch nogmaals een uitgebreidere uitleg.

zoals u kunt terug lezen is er vanaf 1 oktober 2008 wel degelijk op de fiets gereden, alleen geen grote afstanden. er werd wel een paar keer in de week gereden en uiteraard ook niet elke keer weer opgeladen. de accu gaf zal aan, aan de hand van het aantal lichtjes dat (nog) bleef branden.
de fiets zag in augustus 2009 er nog uitzag als nieuw omdat ik alleen met gunstige weersomstandigheden kon fietsen. ook het verdere lichamelijke herstel maakte dat ik grotere afstanden kon gaan rijden ( 20 tot 25 km)

dat de accu en de oplader tijdens de wintermaanden altijd in huis was en ik daar de accu ging opladen, wil nog niet zeggen dat hij dag en nacht 24 uur per etmaal aan de oplader gekoppeld zat. in mijn woonkamer mag dan wel 24 graden zijn toch dat is niet de bewaarplaats van mijn accu en oplader maar in één van de andere kamers. ik begrijp ook niet waarom u dit doet, ik heb n.l. nergens heb gesproken over de temperatuur in mijn woning of de kamer waar dit zich bevond.
verder zegt u,: “er was niks mis met de originele accu, door verkeerd gebruik heeft deze zijn capaciteit verloren. je hebt nu iemand opgestookt die uit coullance (!) een gereviseerde accu gekregen heeft.” ……….waar haalt u dat argument vandaan???

eenmaal de eerste rit gefietst met de vervangende accu, en ik niet verder kon terwijl de teller nog maar op 36 km stond. ben ik afgestapt en heb een tijdje gewacht, het vreemde was dat alle lampjes nog branden, die dus aangeven dat de accu nog vol was. dat kon onmogelijk daar ik al over de helft was van de totale capaciteit van de accu. n.l. maximaal 50 km. dat was ook de reden dat ik ervan uit ging dat ik verder kon fietsen.

wat ik het meest triest vind is dat anderen proberen te kijken naar een oplossing maar u zoekt ( helaas) naar het tegenover gestelde, waarbij u dan ook nog bijval krijgt van birdies die ook alleen maar met argumenten komt die kant nog wal raken. het proeft naar afgunst en ik wil dat niet accepteren, ik hoop nog altijd dat het met respect over en weer mag gaan. en als iemand mij wat vraagt, geef ik antwoord maar als iemand, zoals u, alleen maar verwijten over hoe slecht ik voor de accu ben geweest en daarbij woorden gebruikt die ik niet heb gezegd, vind ik het in en in triest dat u meedoet in het forum van kassa. ik hoop dat ook eens anders te mogen meemaken.

met vriendelijke groet,
ineke l