Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

telfortwbcr
telfortwbcr - 11-05-2010 09:46:44
Computers & Telefonie

Zijn telecomaanbieders echt verplicht je gratis je unlockcode te geven of zijn er nog kleine lettertjes?

Beste bubblepower/http://forum.telfort.nl/topic5926.html#p160691">"sukkels",

even wat achtergrond informatie voor de lezers hier; deze gebruiker is al geruime tijd aan het rebelleren tegen het feit dat telfort een naam, adres en woonplaats vraagt bij het opvragen van een unlockcode van een prepaid toestel.

wat ik niet wil doen is hier zelf een random adres voor uit het telefoonboek pakken of hiervoor gegevens van een huidige klant gebruiken.

u dient dus echt zelf met een adres te komen.

unlockcodes opvragen via webcare of per brief is nog altijd gratis. u blijft weigeren het via deze manier te regelen en daarom is als alternatief een gesprek met de klantenservice voorgesteld. let wel, ook hier zal er om een naam, adres en woonplaats gevraagd worden. hierbij heeft u ook de uitleg gekregen hoe dit kan als u zelf geen telfort 06-nummer heeft. (10x 0 ingeven)

vele gebruikers via dit forum, ons eigen forum, vara kassa en gebruikers.eu gingen u naar volle tevredenheid voor en hebben gewoon kosteloos hun unlockcodes ontvangen. zonder daarna enige vorm van spam/reclame op dat adres te ontvangen.

zondag kreeg ik van deze gebruiker het volgende verzoek:
[quote]zeg hugo,

en jou geef ik nog 24 uur om me de code te geven die jullie gratis dienen te verstrekken. als jullie daar een gratis servicenummer voor hebben, prima en anders zullen jullie die code moeten geven.
punt, geen stomme smoesjes meer.

anders zal ik zo vriendelijk zijn mijn discussie elders voort te zetten waar de reacties zinniger zijn en de deelnemers kritischer.
we zullen wel zien of jullie het je kunnen veroorloven een speciaal op jullie bedrijf toegesneden wet dusdanig consequent te negeren.

sukkels

ons aanbod staat nog steeds, via webcare kunt u volledig kosteloos en snel in het bezit komen van uw unlockcodes. u weet ons te vinden.

hugo