Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

freya
freya - 12-05-2010 18:11:45
Computers & Telefonie

Zijn telecomaanbieders echt verplicht je gratis je unlockcode te geven of zijn er nog kleine lettertjes?


wat een drukte allemaal om niks. moeilijk doen omdat er naw gegevens gevraagd worden. die gegevens liggen in duizenden databases en als een telecommaatschappij er om vraagt om een telefoon te kunnen unlocken is het opeens een probleem. dat je dáár je energie in steekt......

tja, en dat ze die gegevens niet kunnen controleren omdat ze je gegevens niet hebben, daar gaat het natuurlijk niet om. als je ze belt, e-mailt, of wat dan ook om een unlockcode aan te vragen, dan komt het op het bureau van één of andere tikpoes (sorry voor de term) met een beeldscherm en die moet gewoon een paar schermpjes invullen en als jij geen naw opgeeft, dan blijft het vakje 'volgende' om naar het volgende venster te gaan, grijs en kunnen ze je dus niet helpen.
afwijken van een voorgekauwd script is gewoon niet mogelijk.

dus slik je 'halsstarrigheid' in en verstrek die gegevens of ga naar de zwarte markt of wat voor toko dan ook die het anoniem voor je wil doen.

tip: trek wel een grote capuchon over je hoofd, want anders word je misschien nog herkend als je de winkel verlaat......

freya