Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
loekzagwijn - 13-05-2010 12:40:40
Computers & Telefonie

Zijn telecomaanbieders echt verplicht je gratis je unlockcode te geven of zijn er nog kleine lettertjes?

Telfort doet over alles moeilijk, zulks in tegenstelling to wat men zegt. ik was 14 jaar klant bij telfort en ging over naar simyo, nota bene een zusje van telfort ( de beide providers vallen onder de vlag van kpn)
dat kon pas na 4 maanden!! door de druk pop te voeren, werd na 3 weken het tel.nr.geporteerd.
niemand wil weten hoeveel e mails dat zowel van mijn kant als van simyo gekost heeft.
ik had geluk want ik had een contactpersoon bij de front office van telfort en had had er ook een faxnummer van.
zodoende kreeg ik het binnen 3 weke voor elkaar!