Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-05-2010 15:16:45
Computers & Telefonie

Nummerbehoud van vodafone naar hi/kpn

Vwfireandice schreef op vrijdag 13 nov 2009, 17:22: ik ben van vodafone naar hi gegaan door onderandere klachten over deze operator na een aantal jaren.
nu in aanraking met kpn/hi heb ik hier nu enorm veel spijt van.

het abonnement is ingegaan op 20 augustus 2009 met nummerbehoud vanaf vf. alleen is het nummer nooit gemigreerd door kpn.
dit is mij opgevallen doordat er een groot bedrag van mijn rekening was in gehouden.
en natuurlijk dat het nummer niet gemigreerd is.
vrijdagavond contact gehad met klantenservice, deze lag de schuld bij onszelf neer. direct naar bel company gegaan voor uitleg. blijkt de fout gewoon bij hi te liggen. we hebben vodafone zelf wel gebeld. zij konden vertellen dat dit wel degelijk vaker gebeurde.
vanochtend heb ik contact gezocht met hi klantenservice. fout is toegegeven. ik zou terug gebeld worden.
ook bel company heeft gebeld en men zou contact opnemen.
die zelfde vanavond wederom gebeld i.v.m. de lange tijdsduur van het terugbellen. de enorm onvriendelijk klinkende vrouw kon me vertellen dat dit nog maximaal 2 dagen duurt.
ze waren zelfs gegevens kwijt die gewoon op het contract stonden vermeld, zoals de oude simkaartnummer van de vf simkaart.
omdat ik een contract hebben getekend en kpn/hi zich niet aan dit contract gehouden heeft, willen wij per direct zonder enige kosten te maken van dit contract af, met nummerbehoud naar een andere operator. kpn/hi heeft in mijn ogen contractbreuk gedaan door niet te voldoen aan de voorwaardes. maar men heeft mij al verkondigd dat dat absoluut niet kan.

hebben meer mensen dit probleem ervaren?

ik ben nu benaderd door hi-webcare. lotte van hi webcare heeft enorm haar best gedaan om me toch een beter gevoel te geven.
dit is haar absoluut gelukt. de gesprekken met haar waren prettig en ze heeft me een pakketje toegestuurd met hi gadgets en een persoonlijk mooi kado!
complimenten wat hi webcare, resp. lotte, gedaan heeft.
gr. ron