Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-05-2010 07:59:41
Geldzaken & Recht

Zonzoo betalingsproblemen

Ook wij hebben 5 telefoons in 1 luchtkussen-enveloppe naar zonzoo gestuurd. we kregen pas na ruim een week een bevestiging van ontvangst. uit de bevestiging bleek ook ineens dat er maar 4 door zonzoo waren ontvangen. uiteraard was het juist de duurste die volgens zonzoo ontbrak.
daarom maar eens gebeld met zonzoo. het zou kunnen zijn dat die ene telefoon pas op een later tijdstip door het magazijn wordt ingescand, werd er gezegd.
natuurlijk: logisch dat je maar 4 van de 5 telefoons inscand en dan met een andere zending verder gaat.

ik heb ondertussen ernstige twijfels over zonzoo. de vergoeding van die ene telefoon zullen we wel op onze buik kunnen schrijven.
nu maar afwachten of we het geld van die andere telefoons wél binnenkort ontvangen.

groeten,

arie