Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-07-2010 16:57:35
Geldzaken & Recht

Leaseplan bank

Ik heb sinds kort iets ingelegd bij deze bank. alles gaat netjes volgens de regels voor zover ik dat al kan zeggen. het is natuurlijk logisch dat men bij een bepaalde spaarvorm -ik weet niet wat u gekozen heeft- een identiteitsbewijs vraagt. kopie dan. dat doet de ohra ook bij een opening van een internetrekening e.d. niets bijzonders. ik had een aantal malen een zeer fatsoenlijk kontakt met de klantenservice, alhoewel wel een beetje stug in de stem was de medewerker wel. doch dat zegt niets over de dienstverlening. maar, inhoudelijk best goed.