Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-08-2010 14:34:48
Vakantie & Reizen

Giftfor2

Ik ben tevens gedupeerd.
cadeaubon giftfor2 gekregen van een bevriend stel. al direct gekeken naar een eventuele verloopdatum op de cadeaubox en in het bijgeleverde boekje. nergens een verloopdatum te vinden, dus de bon even laten liggen (in mijn optiek niet eens 1 jaar; het is maar net wanneer de gever 'm heeft gekocht).

pas geleden de cadeaubon erbij gepakt om een arrangement te boeken en wat bleek: verlopen datum.

alle klachten moeten naar een algemeen maiadres en je krijgt een standaard reactie terug (heeft giftfor 2 standaard paraat). ook bovenstaande reactie herken ik... triest.

uiteindelijk bleek dat we de card uit het doosje hadden moeten nemen en achterop de card staat in kleine lettertjes 'kijk voor geldigheidsduur op www.giftfor2.nl'.
ik vind dat geen normale gang van zaken, dat je zo moet zoeken naar een zinnetje achterop een card en dat je in de tweede plaats de geldigheidsduur op internet moet opzoeken.

klachten en negatieve beoordelingen op internet werden afgedaan door de klachtenmedewerkster als 'dat doet iedereen op internet', de positieve reacties zullen we niet zien.

een geldigheidsdatum op de box drukken, vinden ze fraudegevoelig (terwijl andere organisaties dit wel doen, o.a. de cadeaubox; weet je ten minste waar je als consument aan toe bent).

als consument voel je jezelf wel heel erg bedrogen en absoluut niet serieus genomen.
€95,- weggegooid geld. was het nog maar naar een goed doel gegaan ipv zo'n waardeloze organisatie.