Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-09-2010 13:39:56
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Gebruikersnaam: giantlecoq

dit shopje moet bewijzen dat jij (letterlijk) het pakketje in ontvangst hebt genomen en meestal kan dat de verkoper/verzender niet omdat het pakje niet aangetekend is verzonden. volgens de wet is de verzender verantwoordelijk tot het moment van de feitelijke overdracht van het goed. als een pakket dus niet aankomt, is dat niet het probleem van de ontvanger, maar het probleem van de verkoper/verzender. in feite dient dus de verkoper het produkt dan nogmaals te versturen óf als hij dat niet wil of kan, de aankoopsom binnen 30 kalenderdagen terug te storten op de rekening van de koper.

met vriendelijke groet, readac.