Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2010 11:50:40
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Ik ben wel verbaasd, want ik heb diverse mails gestuurd en er werd iedere keer gezegd dat ik mijn geld terug kon krijgen als ik de zending retour stuurde (die ik dus niet heb ontvangen) ik had de bestelling nodig voor een bepaalde datum (zoon jarig), deze is inmiddels verjaard. de man antwoorde dat dat geen probleem was en dat ik de zending op tijd in huis zou krijgen.inderdaad heb ik een mail gekregen waarin stond dat als de zending niet zou aankomen er een nieuwe zending na 14 dagen zou plaatsvinden, alleen de 14 dagen zijn verstreken en ik hoor niets.na het sturen van zeker 2 a 3 mailtjes per week krijg ik iedere keer hetzelfde antwoord. gisterenochtend heb ik nog ge emaild en heb tot op heden nog geen antwoord. het is zeker niet mijn bedoeling op dit in een kwaad daglicht te zetten, maar na zoveel email verkeer en beloftes heb ik nog steeds niet mijn besteling, de verjaardag is voorbij en ik ben wel mijn geld kwijt.uiteraard hoop ik ook nog steeds op een goede afloop maar heb nog wel steeds mijn twijfels.