Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-09-2010 16:16:54
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Marinepik schreef op woensdag 15 sep 2010, 13:24: ik vraag mij af of leveranciers een mannetje in dienst hebben die elke dag de diverse site's van consumenten programma's uitpluizen om eventuele klachten te kunnen onderscheppen. ik denk dat alleen bedrijven met veel klachten dit doen om zodoende een negatieve naam te voorkomen.
dit is mij al meer opgevallen.

klopt, althans mij viel dat ook op en bij na-zoeken blijkt het vaak ook zo te zijn.
tevens kan men google-alerts hiervoor gebruiken, dan komt het vanzelf opdagen deden consumenten dat nu echter ook maar eens !!!

tevens is opvallend dat vele keurmerken gewoon wild-west geldverzamelaars zijn die hun falende klanten (webshops dus) gewoon als vriendje houden, want ze eten er van he,,,
in nl hoeven de keurmerken namelijk niet door een mangel van consuwijzer o.i.d., het is vrijwillig en dus wildgroei. zo vond ik geen enkel keurmerk dat een lijstje op de site heeft met: bedrijven x y en z zijn geen lid meer want wegens dit en dat hebben wij hen uitgeschreven van onze organisatie.