Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-09-2010 15:41:59
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Johannesmv schreef op dinsdag 21 sep 2010, 15:17: genius schreef op dinsdag 21 sep 2010, 15:06: hallo johannesmv,

neem even alle gegeven antwoorden c.q. opties door, waarschijnlijk heb je dan meteen het antwoord op je vraag.

succes.

g.

ik probeer in contact te komen met dit bedrijf vanwege een niet geleverde bestelling.
ik heb diverse malen 3 verschillende 06 nummers gebeld en deze worden niet aangenomen of de verbinding word direct verbroken.
en natuurlijk via email.
dit vind ik zeer vervelend omdat ik dit pakketje vanavond nodig heb.
buiten dat vind ik het niet meer dan normaal dat een bedrijf bereikbaar is onder kantooruren voor eventuele vragen of klachten.

m.v.g. johannes



beste johannes,

even de feiten:
1. het is correct dat u gisteren 21 september 2010 een bestelling geplaatst heeft ? ( het is vandaag 22 september )

2. het is correct dat u bij verzending voor gratis verzending per briefpost heeft gekozen?

3. het is correct dat u gisteren bericht heeft gekregen dat de bestelling voor u verzonden is?

4. het is correct dat u om 14.04 ons een email heeft verzonden en hier om 14.53 ( 49 minuten later ) een melding plaatst over dat u op alle manieren heeft geprobeerd contact op te nemen? en geen respons krijgt?

5. het is correct dat u om 14.42 ( 38 minuten na de eerste email) ons het bericht stuurt dat u contact eist en anders andere maatregelen gaat treffen?

u heeft gekozen voor briefpost waarbij er geen garantie is dat dit binnen 24 uur geleverd wordt. in de praktijk is dit vaak wel het geval maar het kan altijd een dag later komen.

telefonisch zijn wij wel bereikbaar ( wij beschikken tevens over maar 2 nummers).
wij kunnen echter maar 1 klant tegelijk te woord staan op dit moment.

uw klacht is in onze opinie uiterst onredelijk:
1. u verwacht 24 uur levering per briefpost ( dit is mogelijk maar geen garantie)
2. u verwacht dat wij alleen voor u persoonlijk alle telefoonlijnen vrij houden.
( u bent niet onze enige klant en wij kunnen helaas niet alle klanten tegelijk te woord staan).

3. als u na 38 minuten na uw eerste email nog geen antwoord heeft ontvangen besluit u te dreigen dat u andere maatregelen. gaat treffen en als u na 49 minuten nog geen antwoord heeft gekregen vind u het verantwoord om hier een bericht te plaatsen waar op geen enkele manier uit blijkt dat de bestelling nog niet eens 1 dag onderweg is en dat de eerste contact poging via email nog niet eens een 1 uur daarvoor was.

wij controleren regelmatig de email maar vind u het redelijk om er vanuit te gaan dat u geen contact kunt krijgen via email na minder dan een uur (58 minuten)?

ten slotte de bestelling is gisteren gratis u verzonden per briefpost zoals duidelijk vermeld bij de bestelling.
mocht u het vandaag niet ontvangen hebben dan zult u het waarschijnlijk morgen ontvangen.

ps. bij deze beschouwen wij ook uw 4 emails ( binnen 1 uur) beantwoord.