Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-09-2010 21:37:22
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Hutch schreef op woensdag 22 sep 2010, 19:37: dag cspecialist,

u heeft mij absoluut niet onrechtmatig behandeld.
sterker nog, ik (wij...?) vinden het zelfs netjes dat u hier reageert. vele bedrijven reageren helemaal niet op klachten e.d.

waarom ik voornoemde opmerkingen geplaatst heb, ligt in het feit dat er teveel ervaring is met een bepaald soort bedrijven die klanten en klachten niet serieus nemen en er alleen maar op uit zijn om (zo snel mogelijk) veel geld te verdienen.

regelmatig benader ik (grote en kleine) bedrijven (ook buiten deze site om) om hen te wijzen op bepaalde tekortkomingen in hun (algemene) voorwaarden, soms ook omdat ik er een bestelling wens te doen.
de ene keer een bedankje, de andere keer zoiets als: 'waar bemoeit u zich mee', dan weer totaal geen reactie en..... geen verandering.

dus zoals al eerder gesteld, zou het beter zijn om de voorwaarden aan te passen en een directe link op uw site te plaatsen, zodat het wat transparanter wordt.

dus, u staat hier niet terecht. samen (met de bedrijven) hopen wij het beste er van te maken. en uiteraard begrijp ik, dat bedrijven geen filantropische instellingen zijn.

gr. hutch

beste hutch,

hartelijk dank voor je uiteenzetting.
uiteraard is direct na het lezen van jouw opmerkingen de algemene voorwaarden een agendapunt gemaakt.
wij zijn er nog nooit eerder op gewezen dat deze per directe link beschikbaar moest zijn en niet helemaal in orde waren.
wij zullen dit zo spoedig mogelijk aanpassen en verwerken.
wel willen wij benadrukken dat wij wel op de hoogte zijn van al onze rechten en plichten en ook die van de consument.
wij proberen deze ook ten aller tijde na te leven.

met vriendelijke groet,

console specialist