Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 28-09-2010 19:11:02
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Beste console-specialist,

aangezien wij geen reactie op onze mails ontvangen proberen wij het ook maar hier.
wij hebben u ook proberen te bellen maar geen van de telefoons wordt opgenomen.
wij hebben zaterdag 25 september 2 r4 kaartjes bij u besteld en direct via ideal betaald. nu krijgen wij alleen een mail dat er wordt gewacht op een betaling terwijl die al is gedaan (wij hebben een mail toegezonden waarop te zien is dat er echt betaald is). wij hebben vanmiddag voor 13:00 u al gemaild en tot op heden nog niks gehoord dus een snel antwoord via de mail klopt niet helemaal. wij zitten er ook met smart op te wachten ivm verjaardagskadootjes.

graag horen we van u.

vrgr rn veenstra.