Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-09-2010 21:43:37
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Ook ik zit met een bestelling die maar niet in orde komt, dus is dit misschien mijn hoop dat het alsnog in orde komt. op 17 aug een kaart besteld, en die op 25 aug gekregen. maar een paar dagen na mijn bestelling zag ik dat ik de verkeerde besteld had, dus gevraagd om om te ruilen . direct antwoord gekregen dat dit geen probleem was, dus om er een beetje vaart achter te zetten het verschil direct overgeschreven en de kaart op 25 augustus direct teruggestuurd. en dan zijn de problemen begonnen, na verschillende berichten waar mijn kaart bleef, op 8 sept een bericht dat het door de chaos misgelopen was maar dat ik mijn kaart binnen de 3 dagen zou ontvangen. toen de kaart maar niet aankwam kreeg ik op 15 sept antwoord dat het nagekeken wordt, en op 18 sept een bericht dat ze nogmaals verzonden is.
na herhaalde mails en ook en verwijzing naar deze site gisteren een bericht dat de bestelling volgens tnt geweigerd is.
op mijn vraag gisteren hoe we dit nu verder afhandelen blijft het terug stil aan de andere kant. ik denk wel dat ik geduld genoeg gehad heb, maar hoop dat het alsnog in orde komt.