Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-09-2010 00:19:27
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Hans de cubber schreef op woensdag 29 sep 2010, 21:43: ook ik zit met een bestelling die maar niet in orde komt, dus is dit misschien mijn hoop dat het alsnog in orde komt. op 17 aug een kaart besteld, en die op 25 aug gekregen. maar een paar dagen na mijn bestelling zag ik dat ik de verkeerde besteld had, dus gevraagd om om te ruilen . direct antwoord gekregen dat dit geen probleem was, dus om er een beetje vaart achter te zetten het verschil direct overgeschreven en de kaart op 25 augustus direct teruggestuurd. en dan zijn de problemen begonnen, na verschillende berichten waar mijn kaart bleef, op 8 sept een bericht dat het door de chaos misgelopen was maar dat ik mijn kaart binnen de 3 dagen zou ontvangen. toen de kaart maar niet aankwam kreeg ik op 15 sept antwoord dat het nagekeken wordt, en op 18 sept een bericht dat ze nogmaals verzonden is.
na herhaalde mails en ook en verwijzing naar deze site gisteren een bericht dat de bestelling volgens tnt geweigerd is.
op mijn vraag gisteren hoe we dit nu verder afhandelen blijft het terug stil aan de andere kant. ik denk wel dat ik geduld genoeg gehad heb, maar hoop dat het alsnog in orde komt.

beste meneer cubber,

wat u hier plaatst is niet helemaal correct.
het is inderdaad nog een keer voor u verzonden na de initiële omruil zending en dit is gisteren terug gekomen zoals u via email is medegedeeld.
daarna hebben wij u een verzoek gestuurd om het adres te verifiëren want wij krijgen de zending niet zonder reden terug.
ik zal hier morgen een foto plaatsen van de zending met daarop duidelijk zichtbaar de datum voor u.
u wilt het blijkbaar liever hier afhandelen dan dat u een antwoord stuur op onze email ik zal dit dan ook via hier rechtzetten.

tevens is het misschien beter als wij het volledige bedrag terug storten aan u.
u vergeet dat u degene bent die het verkeerde product heeft besteld.
wij hebben deze netjes terug geaccepteerd zodat deze omgeruild kan worden hier zitten voor ook kosten aan.
in deze hebben wij dus correct gehandeld.
wij hebben daarna een correcte zending gedaan zoals aangeven van het omgeruilde product. deze kwam na 2 weken nog niet aan en daarna nog een keer verzonden ( op onze kosten hebben wij u dus 2x de nieuwe zending gedaan).
de tweede zending is terug gekomen en als wij u dit mededelen en dan vragen om verificatie van het adres omdat er al 1 zending verloren is gegaan en 1 zending terug is gekomen krijgen wij geen antwoord en plaatst u hier een bericht.

inmiddels hebben wij u dus 1x het bestelde product verzonden en deze terug ontvangen. hierna hebben wij 2x het omgeruilde product verzonden en nu 1x retour gekregen van tnt ( de tweede zending) .

waar bij voor ons dit dus al aardig in de kosten loopt en dit vermoedelijk komt door een fout in de adres gegevens gezien de internationale roe van tnt.