Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-09-2010 00:27:52
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Rnveenstra schreef op woensdag 29 sep 2010, 22:22: ik heb nu drie keer wat bij de cs besteld. van deze drie keer is het alleen de eerste keer vlekkeloos verlopen. de tweede keer heeft het een hoop moeite gekost om mijn geld terug te krijgen. omdat wij na veel loze beloftes niks ontvingen hebbben we aangegeven dat we ons geld terug wilden. de derde keer toch maar het voordeel van de twijfel gegeven maar weer gaat het mis. voor mij geen bestelling weer bij deze shop.



beste meneer veenstra,

inderdaad bij deze bestelling hebben wij u 2x de zending gedaan en dit is niet aangekomen.
zelfs nadat wij dus 2x de producten verzonden hebben hebben wij het bedrag op uw verzoek aan u terug gestort.
ik hoop dat u beseft dat wij geen garantie hebben dat u deze 2x de producten niet ontvangen heeft en toch hebben wij dit verzoek gehonoreerd.
dit lijkt met meer dan schappelijk en het lijkt met dus ook eerlijk om ons dan hier een slecht daglicht te stellen.

uw bericht heeft ons er wel opgewezen dat verzendingen naar u regelmatig niet aankomen. daarom hebben wij vandaag ook uw zending niet verzonden twv 59.98 en zullen wij het bedrag per direct aan u terug storten.
wij willen het risico niet lopen dat wij eventueel weer 2x een zending moeten doen aan u van 59.98 en dan deze daarna weer moeten terug storten zoals bij uw vorige bestelling.

wij vragen hiervoor uw begrip.

met vriendelijke groet,

console specialist.