Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-09-2010 17:35:30
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Beste consolespecialist,

nog even een voorbeeld. stel dat u de chip wel verstuurd had zoals u zegt, waarom stuurt u hem na 1 week nog een keer op als ik zeg dat ik hem niet ontvangen heb? in het eerste bericht van giantlecoq zegt u dat u altijd een termijn van 14 dagen aanhoudt. (misschien omdat er wel iets mis gegaan is bij de verzending?) na een week heb ik weer contact met u gehad dat er weer niks was geleverd. opnieuw stuurt u een chip op (volgens u). dit is dus de tweede keer waarbij de termijn van 14 dagen niet wordt aangehouden. wel vreemd of niet? lijkt mij dus logisch dat er fouten zijn gemaakt en de goederen niet verzonden zijn!!!

u probeerd mij hier zwart te maken door te zeggen dat de goederen verzonden zijn en dat het vreemd is dat er op mijn adres niks wordt bezorgd. ik wil het tegendeel hier bewijzen.

ik heb via de mail contact gehad met de cs. deze heeft mij er op gewezen dat als ik het mailverkeer wat we toen hebben gehad publiekelijk openbaar maak, ik een strafbaar feit bega. dus hij wil liever niet dat ik dit hier op de site zet!!!
nog steeds jammer vindt ik het dat de cs het niet even telefonisch wil oplossen en houdt zich schuil achter zijn computer.