Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-09-2010 17:57:57
Computers & Telefonie

Niet ontvangen goederen via webshop

Rnveenstra schreef op donderdag 30 sep 2010, 17:35: beste consolespecialist,

nog even een voorbeeld. stel dat u de chip wel verstuurd had zoals u zegt, waarom stuurt u hem na 1 week nog een keer op als ik zeg dat ik hem niet ontvangen heb? in het eerste bericht van giantlecoq zegt u dat u altijd een termijn van 14 dagen aanhoudt. (misschien omdat er wel iets mis gegaan is bij de verzending?) na een week heb ik weer contact met u gehad dat er weer niks was geleverd. opnieuw stuurt u een chip op (volgens u). dit is dus de tweede keer waarbij de termijn van 14 dagen niet wordt aangehouden. wel vreemd of niet? lijkt mij dus logisch dat er fouten zijn gemaakt en de goederen niet verzonden zijn!!!

u probeerd mij hier zwart te maken door te zeggen dat de goederen verzonden zijn en dat het vreemd is dat er op mijn adres niks wordt bezorgd. ik wil het tegendeel hier bewijzen.

ik heb via de mail contact gehad met de cs. deze heeft mij er op gewezen dat als ik het mailverkeer wat we toen hebben gehad publiekelijk openbaar maak, ik een strafbaar feit bega. dus hij wil liever niet dat ik dit hier op de site zet!!!
nog steeds jammer vindt ik het dat de cs het niet even telefonisch wil oplossen en houdt zich schuil achter zijn computer.

beste,

wij vinden deze discussie hier volledig onnodig.
u wilt een mail conversatie tussen ons plaatsen van een bestelling waarvan u het bedrag al reeds lange tijd terug heeft gehad.
momenteel bent u alleen een klant voor ons voor garantie op de eerste bestelling. zowel de tweede en derde bestelling zijn terug gestort.
het is dus totaal niet relevant om hier een email conversatie te plaatsen uit juli over een bestelling waar u het bedrag allang weer terug heeft ontvangen.
wij merkten alleen op dat op onze outbound lijst 2x een aantekening staat bij uw ordernummer dat dus inhoud dat het volgens onze administratie 2x verzonden is.
u doet uw beklag nu omdat wij niet de normale termijn van 14 dagen hebben aangehouden maar na 7 dagen nogmaals het product hebben verzonden?
nota bene gaat het hier over een bestelling waar u allang het bedrag van terug heeft ontvangen.

tevens wensen wij niet telefonisch een gesprek met u aan te gaan over een bestelling die al enige tijd aan u terug betaald is en waarvan dus de koop ontbonden is.

kunt u even kort samenvatten waarom u hier momenteel nog steeds negatieve reacties plaatst?

het is correct dat u zowel voor de tweede als de eerste bestelling het volledige bedrag terug ontvangen heeft toch?